Wczytuję dane...
Zwroty i reklamacje

ZWROT:

Proszę odesłać nam produkty niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 na adres podany każdorazowo droga mailowa!

Oświadczenie musi być przesłane do nas droga mailową na adres sklep@skarbrodzica.pl

Mogą Państwo skorzystać z wzoru odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Informujemy również, że odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do odesłania na własny koszt zakupionych produktów. 

Przy wysyłce, prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru do transportu, umieszczenie na opakowaniu dopisku "ZWROT SKLEP INTERNETOWY BABY-FUN JACEK BUSIEK". W przypadku odstąpienia od umowy prosimy o podanie danych konta bankowego do wykonania zwrotu płatności, a tym samym o wyrażenie zgody na zwrot płatności w formie przelewu bankowego. 

WYMIANY

W celu wymiany produktów zakupionych w www.skarbrodzica.pl prosimy o dokonanie zwrotu wg. wytycznych w punkcie ZWROT oraz złożenie nowego zamówienia. W przypadku wymiany klient zobowiązany jest do odesłania towaru na własny koszt oraz opłacenie ponownie przesyłki wysyłkowej. Przy dużych zamówieniach sposób rozliczenia kosztów przesyłki jest uzgadniany indywidualnie. 

REKLAMACJE:

Sklep zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad i odpowiada wobec konsumenta za wady fizyczne towaru przez okres 2 lat. Wszelkie reklamacje należy kierować na adres mailowy: sklep@skarbrodzica.pl  

W przypadku stwierdzenia wady towaru Kupujący powinien skontaktować się ze Sklepem Internetowym (telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@skarbrodzica.pl w celu ustalenia miejsca i czasu, w którym Sklep Internetowy, na swój koszt, może odebrać wadliwą rzecz przez kuriera.

Do przesyłki z reklamowanym towarem prosimy dołączyć oświadczenie zawierające pełne dane Klienta (imię i nazwisko, adres, telefon i/lub adres e-mail), opis ujawnionej wady wraz z datą kiedy została ona zauważona oraz oryginał lub kopię dokumentu zakupu (paragon lub faktura). Kupujący może skorzystać z  wzoru formularza reklamacyjnego , jednak nie jest to obowiązkowe.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Dział reklamacji zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może również złożyć oświadczenie z prośbą o obniżenie ceny.